علائم بیماری مزمن کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم بیماری مزمن کلیه چیست

اکثر مردم نمی دانند که بیمار با بیماری مزمن کلیه هستند چرا که آنها ناراحتی به عنوان شاخص بیماری مزمن کلیه در نظر نیست. در اینجا مقاله به شما برخی از علائم بیماری مزمن کلیه است.

بیماری مزمن کلیه ممکن است ذره ذره برای سال های بسیاری به دلیل کلیه آسیب دیده تدریجی ایجاد می شود. کلیه یک ابزار برای فیلتر کردن خون است. بنابراین، از چیزهای مضر خواهد شد در بدن باقی مانده به عنوان کلیه آسیب دیده قادر به حذف آب اضافی، سموم و مواد زائد از بدن است. سپس بسیاری از بیماری ها بوجود می آیند به برهم زدن زندگی عادی بیمار است.

در اینجا، من به برخی از علائم به شما لیست.

فشار خون بالا. این یک عارضه از بیماری مزمن کلیه است.

پروتئین در ادرار یا خون در ادرار. شما می توانید به عنوان پروتئین در ادرار حباب پیدا کنید، اما حباب ممکن است مواد دیگر. در حالی که کلیه آسیب دیده است، می تواند پروتئین از نشت محافظت نمی کند.

درد در بدن است. بیماران ممکن است درد در کلیه است. بیماران سردرد، درد استخوان، درد پشت و به همین ترتیب.

ورم. این است که توسط ذخیره مایع اضافی در بدن ایجاد می شود.

کاهش اشتها، پوست خارش، کم خونی، ضعف، ادرار کمتر از معمول، درد یا سوزش هنگام دفع ادرار، گرفتگی عضلانی عضلات و علائم دیگر.

اگر شما یک یا برخی از علائم، به این معنا نیست که شما باید بیماری مزمن کلیه. اما شما نیاز به یک متن سریال مطمئن شوید که چرا شما باید این شرایط است.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد علائم بیماری مزمن کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: